mereni spotreby nafty/benzinu
Radek Sztwiorok
sztrad@gmail.com
Úterý Prosinec 2 23:40:17 CET 2008
To zalezi podle toho ce je pro vas jednoduchsi.Da se bud merit delka vstriku
a tlak paliva.Z techto dvou hodnot a z tabulkove hodnoty vstrikovaciho
ventilu jste zchopen spocitat okamzitou spotrebu a sni uz delat co je
treba.Ten tlak je tam k vuli korekci.V tabulce k vstrikovacimu ventilu je
napsana hodnota kolik je schopna dodat benzinu za minutu a je to vztazeno na
urcity tlak.
Druha moznost je nakomunikovat ridici jednotku a ty hodnoty si zni
cist.Jenze tady zalezi na typu vstriku a stari.Starsi jednotky u dehtu a
skoro vsechny benziny tlak paliva nemeri.Takze korekce neni mozna.Jednotka
predpoklada ze tam ten tlak proste je.
----- Original Message -----
From: "Ondřej Janovský" <ondrej.janovsky@alarex.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 02, 2008 10:28 PM
Subject: Re: mereni spotreby nafty/benzinu
Ano, uz jsem nad tim take premyslel. Jenze systemu dopravy paliva je
nekolik.
Kdyz se kouknu treba na CommonRail, tak tam se ridi nejenom cas sepnuti
vtrikovaci trysky, ale i tlak ve vysokotlake casti.
Pokud bych chtel merit prutok, zase mam problem, protoze CommonRail
napriklad vraci cast paliva do nadrze.
Jsem z toho jelen.
Mozna ze zjednoduseni na dobu otevreni trysky nebude az prilis zatizene
chybou.
Oja
Další informace o konferenci Hw-list