Vývojová deska pro PIC18F2455

Milan Horák konference@stranger.name
Úterý Prosinec 2 20:10:19 CET 2008

Díky za nabídku, přijímám:

momentálně mám na triku "polorobota" s mozečkem 16f818 volně podle pana
Bezstarosti (http://robotika.cz/wiki/RobotBotis). Nedávno jsem dokončil
digitální tester vodičů pro kabely s maximálne deseti "konci" s 16f628a.

Co mám v úmyslu teď je testovací systém pro větší kabely, respektive
mezikus mezi náš stávající systém a PC. Takže z PC kabel USB k černé
skříňce s nějakým tím USB PICem, která bude předávat povely testovacímu
systému (16 I/O) a zpět. Nějaké to LCD, tlačítka a tak; možná zápis na
nějakou tu paměťovou kartu.

Milan