Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Úterý Prosinec 2 15:56:36 CET 2008

Napriklad pozrite
http://www.seapraha.cz/download/MPI-2A_user_manual_CZ_v1-07.pdf
http://www.seapraha.cz/index.php?action=show_product&cPath=40_88&products_id
=45
Kedysi to bolo popisane schema + PCB v PE. Zjednoduseny sw pre 1 in a 1 out
maju na svojom webe volne dostupny ako hex. Ja som kedysi od nich kupil k
nemu zdrojak za nejaku symbolicku cenu. Ten som potom doplnal pre svoju
potrebu.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Navrh A P"

To je idealni reseni.

A jak to mate propojene, pres nejakou ridici jednotku vlastni vyroby a na
kotli je vstup na utlum ON/OFF?

To myslim ten gemonox ma tez. Ael me prislo davat za tohle 5000 jen za branu
(10% ceny z uz tak draheho kotle) jako dost, kdyz to bude jeste a pouze jen
pres GSM (a nemuzu si asi zpetne nacist stav teplot a toho, zda se prikaz
provedl).