Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Prosinec 2 15:38:38 CET 2008

Ten Jablotroní alarm je docela chytrý umí poslat zpět SMS se stavem vstupů a
výstupů a tak lze některé funkce ověřit - ale přiznám se až tak jsem to zase
neřešil.....