Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Prosinec 2 15:35:50 CET 2008

Dobrý den,

Mám alarm s GSM bránou od Jablotronu, ten má několik uživatelských vstupů i
výstupů, jeden z nich mám zapojen na vstup regulátoru teploty, ten je od ABB
- přesné typy z hlavy nevím, ale nic jsem nebastlil, jen jsem využil co
komponenty umožnily...