Jak na plynovy kotel, nebo jaky kotel vybrat, dalkove rizeni po IP nebo GSM

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Úterý Prosinec 2 14:39:13 CET 2008

Dobrý den,

No něco by se našlo, třeba mám udělané, že když zalarmuji dům tak
automaticky topení přechází do útlumové křivky (není -li nikdo doma na co
topit :-)) ale mohu na dálku pomocí GSM dát povel pro změnu křivky na normál
- to když se vracím z hor a chci přijít do vyhřátého domu - je to docela
příjemné...

Přeji všem pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter