extralevny vyrobce PCB?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Prosinec 2 10:04:48 CET 2008

chce to zředit s bílou a průhlednou, pak to bude pěkná světlá modrá. Teda
neředil jsem ještě barvu pro masky, ale míchal bych to takto. Zkuste si
poměr barev na temperách, ikdyž tam zase není ta průhledná, leda ji hodně
naředit vodou ale nezískáte představu kolik té průhledné.

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

Puvodni zprava ze dne 2.12.2008 od Zdenek:

> (Kdyz uz jsem z estetickych duvodu presel z cernych svorek na modre,
> tak by se mi libil i modry rezist. :-)

Ja jsem si tuhle take koupil modrou masku, ale pripadala mi moc tmava,
proste se mi nelibi. Tak ji ani nepouzivam a myslim, ze uz expirovala.
K vyzkouseni ostatnich barev jsem se zatim nedostal (i kdyz pekne
vypadaji zluta a cervena), nanasim proste klasickou zelenou.