OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

milan milan@bastl.sk
Úterý Prosinec 2 00:51:20 CET 2008

Skutocne nechapem, co je na tom nepochopitelne. Prepinacom poviem, ci
listing chcem alebo nie, direktivami poviem. co v tom listingu chcem (ak
ho chcem). A naozaj si nepamatam, ze by to bolo niekedy niekde inak. A
casto to nie je len jednoduche AND ... obvykle ked dam 5 x nolist tak
musim dat 5 x .list aby sa listing znova generoval...

A na tom, ze riadit generovanie akehokolvek suboru (myslene to, ci sa ma
vytvarat a ako sa ma volat) zvnutra zdrojaku je blbost trvam
(mimochodom, jednym z tych predrecnikov, ktori to vysvetlili,  som bol
ja sam). Je nezmysel upravovat *kazdy* zdrojak, ked sa rozhodnem robit
build bez listingov alebo vyhadzovat direktivy ked dokoncim ladenie.

m.