OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

milan milan@bastl.sk
Úterý Prosinec 2 00:06:05 CET 2008

Ano. Kazdy.

ADT4300 - ten snad nemal ani meno, bol na diernej paske, ale je pravda
ze nemal ani parametre prikazoveho riadku
RSX11M (PDP11) (meno programu si uz nepamatam)
MASM (Microsoft assembler)
TASM (Turbo assembler / Borland)
GAS (GNU assembler)

Vsetky sa chovali tak, ako som spomenul. Proste specifikacia suborov,
ako sa maju volat a ci sa maju vytvarat, vratane listingu, sa zadavala
na prikazovom riadku. Riadit generovanie akehokolvek suboru zvnutra
zdrojaku je IMHO blbost.

Mozem vediet, aky assembler to robi tak, ako popisujete vy? Rad sa s nim
zoznamim.

A co rozumiete takym slovom "kliknut"?

m.