Topeni klimou

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Prosinec 1 20:57:44 CET 2008

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Sent: Monday, December 01, 2008 8:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Topeni klimou

Rozbourejte zeď, dvéře jsou dražší :-)
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: Michal HW
To: HW-news
Sent: Monday, December 01, 2008 3:46 PM

Napadu je spousta, spise jsem se chtel zeptat na zkusenosti.Ted tu je horko,
ale staci vyjit na chodbu a je tam vyrazne chladneji. Prechod je ostry.
Vzduch se vubec nemicha. Asi zkusim pro zacatek jeden az dva ventilatory.
Bohuzel nemam otvory ve zdi, takze se to musi umistit misto dveri.

Michal Gregor