jednoduche sifrovani pro AVR

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 1 17:24:00 CET 2008

> ja myslel spise aspon nejakou implementaci,

A gugl na "xtea avr" vyhodi co? (uprimne povedane neviem, nie som za kompom, neskromne dufam ze sa ocitnem na nejakej poprednej priecke).

>pokud se nepletu, tak nelze data "doplnit bordelem" kdyz mohu datovym
>kanalem prenest pouze 4 byty. Na desifrovani potrebuju cela zasifrovana
>data.

To je smozrejme pravda. Ak si nemozete dovolit preniest 8 bytov miesto 4, mozete pouzit tu TEA (alebo inu sifru) v rezime prudovej sifry, t.j. budete stale zakodovavat vysledok predchadzajuceho vypoctu, a pouzijete vzdy len 32 bitov pre xor s datami. Pochopitelne musite mat zabezpecenu synchronicitu vysielaca a prijimaca - je to u Vas mozne?

wek