Topeni klimou

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Prosinec 1 15:59:53 CET 2008

Topeni foukanim horkeho vzduchu je snad nejhorsi co znam. Uz jsem o tom
nekolikrat premyslel jaky je rozdil mezi takovym tim teploventilatorem a
klasicky olejovym radiatorem se stejnym vykonem. Prikon stejny a pritom
tepelna pohoda ve prospech toho olejaku.

Velmi dobre si pamatuji na telekomunikacni budovu v CB, ktera mela
vlastnosti atomoveho krytu - betonove jadro s ustrednama a kolem jako
deformacni zona kancelare. ;-)
Melo to centralni klimatizaci - ve stropech otvory kudy se vhanel teply
vzduch. Takovou nemocnost v praci jsem nikdy nevidel - nebyl problem mit
rozparenou hlavu a uplne ledove prsty na klabosnici. Resilo se to
svepomoci natazenyma igelitovyma rukavama z tech vydechu az dolu k zemi.

Shodou okolnosti tam delala po letech manzelka v call centru a byl to
stale stejny pruser.

Radek Vicek