RE: COM port na noteboocích HP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Prosinec 1 16:21:44 CET 2008

To je naprosto běžná praxe všech výrobců notebooků, vše je nestandardní,
kromě slotu na CPU, paměti, miniPCI/miniPCIe + externích slotů. Takže výměna
desky nereálná u kohokoliv a podobně. Co se COM portu týče, tak ten má
prostě konektor na desce, na to se píchne samotný port, nic víc, nic míň.
U výrobců serverů je to to samý, u větších výrobců desktopů taky. Nic
nesedí, protože neoriginál stojí třetinu, i když je to stejná věc.