obvody okolo procesora 8080

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pondělí Prosinec 1 14:37:56 CET 2008

Na to som tiez myslel, ale mam to cele pripojene na zdroj od PMD a ked
skusim PMD, tak nabehne normalne, takze zdroj bude v poriadku. Dalsie
8224 co som skusal, boli cerstvo vytiahnute z inych dosiek, takze by
mali byt OK, ale tie dosky su z roznych starych pocitacov a nemam ich
ako komplet ako vyskusat. Ale spravali sa vsetky rovnako, takze to asi
bude spravanie kvoli niecomu na doske...

Jaro