usb <-> mp3 jack

Pavol Orszagh porszagh@centrum.sk
Pondělí Prosinec 1 14:17:11 CET 2008

zdravim,
dostal sa mi do ruky mp3 prehravac MSI, ktoremu chyba kabel na nabijanie/pripojenie k pc. je to usb kabel a na druhom konci je jack ( asi 4-pin ).
na mp3 prehravaci je len jedna "dierka" jack 3,5 a je spolocny pre pripojenie sluchatok a pripojenie k pc cez usb ( pricom sa sucasne aj nabija ).
nepodarilo sa mi zohnat jeho zapojenie ani som nezistil,kde by sa dal kupit hotovy.
to, ze sa jedna o 4-pin jack som len dedukoval, z toho ze sa musi po nom dat komunikovat cez usb a sucasne aj nabijat.

neviete niekto nahodou zapojenie toho kabla, aby som ho zbastlil sam ?

diky,
po