OT Tak ma ti norski studenti zasa raz vytocili...

Martin Persich persich@transcon.cz
Pondělí Prosinec 1 13:33:31 CET 2008

Cela ta story mne utvrzuje v tom, ze nic neni idealni. Sam totiz pro AVR32
pouzivam vyvojove prostredi IAR (nejsem totiz odchovany na linuxu a nejak
jsem dodavane "AVR32 Studio" nebyl schopen stravit). A bylo v tomto roce
nekolik obdobi, kdy jsem je mnohokrat proklel (jejich chyby) a zvazoval
prechod na AVR32 Studio. To kdyz clovek napise par radku, program funguje,
napise dalsich par radku - program nefunguje. Az po tydnu laborovani clovek
zjisti, ze staci na zacatku funkce pridavat nepodstatne instrukce "i++" a
progarm funguje nebo nefunguje. Nastesti se vzdy zachovali korektne a po
dalsim tydnu dopisovani priznali chybu a poslali vzdy novou verzi ...
(celkem uz asi 4 krat). Uf ...

Martin. persich@transcon.cz