[OT] Nabídka ctecky otisku

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 1 13:27:09 CET 2008

ja som chcel v robote urobit nejaky system na otvaranie chladnicky a
registraciu skonzumovanych napojov. Najprv som rozmyslal nad citackami
pritupovych kariet, ale kolegovia vraveli ze su nejak kodovane. Mame
mifare karty. neviem ako presne funguju, ale ak som to spravne pochopil
pokial neviem nejaky kod tak z nej nedostanem ziadne jedinecne udaje pre
kazdu kartu. Ono na tento ucel nie je potrebne precitat co je na karte,
alke precitat pre kazdu kartu nieco co je jedinecne pre kazdu z nich aby
sa dali jednotlivi konzumenti identifikovat.
Dalsi napad bola citacka prstov, ale neviem ako sa tam precitane udaje
spracovavaju. Napriklad u tejto konkretnej... Ako to funguje?
Snimac ocnej zrenicky by bol cool ale ten nemienim platit z vlastneho
vrecka :-)
b.