Pracovn? deska v kuchyni - dubov? masiv

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Srpen 31 12:26:44 CEST 2008

Ze vy nesledujete normy? CSN-EN 5446798/2008 jednoznacne uvadi, ze
maximalni pripustna odchylka rizku od roviny je 0.025 mm. Prekrocenim
tolerance se vyrazne snizuje prestupni koeficient tepla panev-rizek a
dopoustite se tak prohresku proti smernici o minimalizaci teplotnich
ztrat pri domacim stravovani.

Ales Prochaska

>>> RadekCX