Nabidka prace

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Srpen 31 01:34:48 CEST 2008

| Od: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
|
| Neverim tomu, ze kazdy zamestnanec v teto zemi ma ve firme, kde
| pracuje, znameho majitele nebo reditele.

Ja bych tomu skoro veril.

Znam tuhle situaci z druhe strany, ze strany obtizneho shaneni novych
dobrych lidi. Jako nejlepsi kanal se osvedcuje osobni doporuceni
nektereho ze stavajicich lidi. Ten totiz nejlip umi odhadnout, jestli se
na podobne misto, na jakem dela on sam, ten novy clovek hodi. Navic
ho vetsinou zna i neformalne, takze spis dokaze odfiltrovat na jedne
strane velkohubost a na druhe strane treba dusledky tremy.

Krome toho plati, ze "vrana k vrane seda" a tak pravdepodobnost,
ze jeden napr. programator bude znat dalsi programatory je docela
vysoka, at uz ze skoly, z ruznych skoleni, webovych konferenci atd.

Bavil jsem se na tema shaneni novych lidi kdysi s nekym z nejake
hodne velke firmy (nemuzu si ted vzpomenout odkud, ale bylo to neco
fakt velkeho) a ten mi potvrdil, ze i oni maji s takto sehnanymi lidmi
ty nejlepsi zkusenosti.

rollfree