[OT] Strikaci pistole - bylo Barvy pro vnejsi prostredi

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Srpen 31 00:39:15 CEST 2008

Zkusim jeste dotaz pribuzneho typu : jak je to se strikaci pistoli ?
Nikdy jsem zadnou nemel ani nepouzival (vzdy poctive stetkou).
Zatim jeste nejsem presvedceny o tom, bestli do toho vubec jit.
Ale kdyby ano - na co je treba si dat pozor ?

Je zasadni rozdil mezi pistolema na kompresor (coz je predpokladam
to, cemu se rika "vzduchove strikani" a elektrickou pistoli
(asi "bezvzduchove strikani") ? Myslim ve vysledku pouziti, napr.
na nabytek, sem tam nejake zabradli pripadne na strechu ?
Mam totiz pocit, ze jsem nekde v doporuceni cetl, ze se nejaky
material da stikat bud jen vzduchove, nebo naopak bezvzduchove.
Nevyhoda nutnosti mit kompresor a tahat za sebou hadici
je mi samozrejme jasna.

A da se u elektrickych jit i do levnych vyrobku, nebo je tam
nejaky kriticky parametr, za ktery "se plati" a ktery na levnych
pistolich zasadne omezi pouzitelnost ?

A daji se elektrickymi pistolemi (ktere maji na rozdil od vzduchovych
nadrzku dole) strikat vodorovne nebo skorovodorovne plochy  (strecha) ?

Diky za pripadne tipy/rady.
rollfree