Nabidka prace

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Srpen 30 23:51:21 CEST 2008

2008/8/30 Jindra Polívka <jpolivka@mbox.vol.cz>:
> Nepotrebuji "pracovat", tim nechci rict, ze nechci. Kontaktoval jsem nekolik
> firem se socialnimi programy a to vcetne treba ZOO Praha s tim, ze budu
> pracovat i zadarmo a vubec jsem nehovoril o nejakych problemech. Ja je ani
> nemam, jen proste potrebuji mezi lidi. Na zapade je to bezne, ze lide, kteri
> jsou financne zabezpeceni, tak delaji takoveto charitativni prace.
> Nedostal jsem jedinou odpoved !

V ZOO Dvůr Králové (myslim že to je D.K.) když jim zaplatíte, tak vás
tam nechaj pracovat ;-) Stojí to asi 3000 na den.

BTW co to je "kontaktoval jsem" - e-mail, dopis, doporučený dopis?
T.č. když jsem si sháněl praxi v rámci studia, tak jsem taky poslal
pár mejlů a myslim, že nikdo neodpověděl, tak jsem se pak chopil
telefonu a to bylo nebe a dudy. Totiž na mejl (dopis) aby ten dotyčnej
odpověděl, tak musí vynaložit nějakou námahu a udělat si na to čas,
zatímco když mě má na drátě, tak prostě na dotaz "hledám práci, máte
volný místo" musí něco odpovědět hned. Ať už je to "máme plnej stav"
nebo "poradim se s kolegou" (firmu vlastní víc lidí) nebo "zavolejte
mi zejtra" nebo "dám vám šéfa"... Každopádně je to něco jinýho než
nechat vyšumět do ztracena mejl nebo dopis.

Pavel Kadečka