Pracovn? deska v kuchyni - dubov? masiv

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 30 23:11:33 CEST 2008

 30.8.2008, 23:06:16
--
HW CNCnet.info napsal:

> prave ze mam poradne noze a je mi jich lito - proto jsou kucharska
> prkenka mekka - je levnejsi vyhodit jednou za cas prkenko nez noze za 30kKc

> Souhlasim - od toho jsou prkenka - aby se nepracovalo primo na stole -
> hygiena a zaroven to setri nuz

> My jsme sahli po kameni

> No bez rizika poskozeni stolu ano. :-)

Uz jsem videl i kudku vybrousenou z RADECA, ta by mohla kousat i tu
zulu.
Drevenou desku, je li poskozena, neni problem prebrousit i v domacich
podminkach, s poskozenou zulou to bude asi horsi.
Tim ale nechci tvrdit, ze krajeni primo na desce povazuji v domaci
kuchyni za dobry napad.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz