OT: internet na Malte

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Srpen 30 21:43:03 CEST 2008

Pred dvema lety jsem tam provozoval internet pres pevnou linku
v apartmanu, ktera fungovala jako telefonni automat. V trafice se koupila
karta
a s tou se dalo pripojit jak na internet , tak volat velmi levne pres
internet do CZ.   Detaily si uz nepamatuji, ale bylo to naprosto jednoduche,
vsechno bylo napsano v  navodu, ktery jsem dostal ke karte.  Prvni kartu mi
prodal primo majitel
apartmanu, další  jsem si koupil v trafice.
Jinak zadne Wifi jsem tam nevidel ( Sant Paul Bay )  , ale je to uz dva
roky,
treba je to ted jine.