OT: Re: Pracovn? deska v kuchyni - dubov? masiv

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Srpen 30 21:36:13 CEST 2008

Pavel Krafčík napsal(a):
> Dobrý den,
>
> tak jsem našel dodák, je to buk a je to slepenina špalíčků.

tak to je dobre - pokud to neni osizene nemelo by to pracovat

> Jako prkénko se to samozřejmě používat bude. (Proč? Protože prostě
> proto, no) Takže když se proti něčenu nedá bojovat, je třeba eliminovat
> škody.
> Buk mi na krájení přijde přijatelnější než plastové a skleněné europrkýnko.

Proti plastovym prkenkum nemam nejmensi namitek - pouzivaji je i profici
- da se umyt v mycce a radne vycistit narozdil od dreveneho.

Pokud budete krajet na tom buku za par let bude mit v sobe lavory a jak
jsem psal - budou se vam zbytecne tupit noze.

RadekCX