Nabidka prace

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Srpen 30 19:37:30 CEST 2008

Prichy napsal(a):
> Koukas na to velice zjednodusene.
>
> Mozna z poledu firem mensich.....ovsem co se deje
> u velikych firem ti unika.
> Schova se tam tolik "neschopaku" ze si ti o tom ani nezda
> a co se tyce personalistu ani nemluvim.
>
> Nedavno jsem odpovidal na inzerat na sprace.cz
> na programatora v Delphi .....rekl jsem zhruba me zkusenosti
> (kde bych se tipoval tak na programatora juniora), nabidl
> jim ze poslu nejake programky co jsem delal se zdrojakama atd.
> Prestoze jsem tomu venoval 2 hodiny meho casu a vice mene jsem byl
> jen zvedav, ze jake pozadavky jsou na tyto pozice (programoval
> [...]

To je přesně to, o čem jsem psal i já. Tydle agentury jsou placený od
toho, aby dohazovaly nejvhodnější adepty, řekněme ze stovek musí najít
řádově jednotky. Dneska ale spíše než personalista, dělá agenturu jejich
IS, který je schopen ze zadaných údajů vhodně filtrovat. "Personalista"
je tam jen od toho, aby zvedal telefony, ukázal uživateli, co má vyplnit
a případně ho už poslal na pohovor, pokud propadne sítem.

U jedné takové jsem prošel několika pohovory a obvykle jsme skončili na
nějakém kruciálním požadavku, který ale agentura vyhodnotila pouze jako
jeden z mnoha a špatně mu nastavila váhu (pokud to jejich IS vůbec uměl).

K tvýmu případu, dost pravděpodobně dotyčná ani nevěděla, co to Delphi
je a nejspíš uvažovala, pokud to nemáš 3 roky jako hlavní předmět práce,
tak zkušenost nemáš a šlus.

Ostatně při komunikaci se mnou ob cca měsíc komunikoval pokaždé vždy
úplně někdo jiný, jelikož samotná pobočka agentury byla zařízena pro dva
lidi, odhadoval bych, že sami měli problém si někoho najít a udržet.
Online rozhraní se jim sralo, prohlížení nabídek vypadávalo, stránky x
měsíců stále nefunkční (po opakovaný žádostech o nápravu), atd. Asi po
roce "spolupráce" jsem napsal mejl o tom, co si o nich myslím se žádostí
o vyřazení z db. Nikdo nereagoval, dokonce mi přestaly chodit mejlem
nabídky. Asi po dvou měsících telefonát (opět od nové baby), jestli bych
  neměl zájem o jednu pozici. :/