Pracovní deska v kuchyni - dubový masiv

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Srpen 29 17:54:19 CEST 2008

Dekuji za odpoved,
spise prave byva v nabice buk. Dub je mozna tvrdsi a jsem zvedavy na dalsi
reakce.
Ja bych se fermeze trochu bal. Dost dlouho trva nez "vycichne". Mozna jsou
tu jini odbornici, ci uzivatele, kteri poradi.
Je jiste i volba pouzit velmi tvrdy lak (polyuretan nebo epoxid), ale to na
kuchynskou desku mozna take nebude to prave.
Jsem jiz z oboru hodne dlouho pryc a take mne zajimaji zkusenosti s novymi
materialy.
Jindra Polivka

Existuje obojí, dub je lepší a dražší a hůř k sehnání.

--
Best regards,
 Ales                            mailto:prochaska@alsoft.cz