Re: OT: Pracovní deska v kuchyni - dubový masiv

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Srpen 29 17:05:58 CEST 2008

To je divný. Posílal jsem dvě zprávy, jedna došla, druhá ne. Tak
tu nedošlou posílám znova.

Ten napouštěcí olej není nic jiného než normální lněná fermež.
Napouští se nejlépe ohřátá opakovaným nátěrem štětcem nebo hadrem, po
několika minutách se nevsáknutý přebytek fermeže setře a deska se
nechá několik dní vysmrdět.

Aleš Procháska