Logovani RS232

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Srpen 29 13:57:30 CEST 2008

Som tiez chcel poznamenat, ze sa tesim na ten terminalovy program ktory pan kolega Delphin napise, a ktory strci vsetky horeuvedene do vrecka.
Inak nie je vylucene ze su aj lepsie programy z tych platenych - mne tie free v tej kombinacii ako pisem (Bray na zakladne hratky, TeraTerm a realterm na take mierne pokrocilejsie veci, hypoterminal tam kde ine nie je poruke) zatial vyhovuju.

Ale privital by som nieco pouzitelne na Linuxy.

wek