Logovani RS232

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Srpen 29 12:39:05 CEST 2008

Delphin wrote:
> Pokud to naprogramoval programator, tak kresleni na obrazovku nemuze zdrzovat a 115 kbps nestoji za rec, natoz aby nejaky program mel narok to nezvladat zapisovat na HDD.

Nj pokud, ale realita byva u ruznych programu jina. Vypsani 8000 znaku
za sekundu s tim ze se hromadi v historii komunikace mi taky neprijde
zrovna vec ktera by sla bez problemu. Bray to resi tim ze se historii po
dosazeni urcite hodnoty znaku vymaze. Narocny proces bezici na pozadi
tomu ale i tak dava celkem zabrat na celkem slusnem PC.
Nevim jaka je Vase zkusenost, ale programy proste maji problemy s praci
se soubory v radech GB, doby pristupu se umerne prodluzuji. Ale mam to
jen z uzivatelskeho hlediska napriklad ze zminenych logu u FTP serveru,
kde to melo primy vliv na rychlost reakce serveru.

Tosa