OT: O dolezitosti upratovacky v elektronike, was: Tesla Piestany - pre milovnikov historie

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Srpen 29 10:19:14 CEST 2008

Ahoj,

a Vy si neupratujete po sebe sami?

To ja sa tej nasej musim este spytat, kde mam zobrat ten dezinfekcny
sajrajt, ktorym to vzdy poutiera a pekne to potom voni... Alebo si pojdem do
drogerie s/nad lekarnou nieco kupit sam...

A.