Tesla Piestany - pre milovnikov historie

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Srpen 28 21:05:56 CEST 2008

to ze sa doska kontaminuje v styku s parami niecoho vobec nepopieram a
neprekvapilo by ma to. Kedze sa pri vyrobe pouzivaju pekne sajrajty je
zase malo pravdepodobne ze upratovacka ktora nieco rozbila a
kontaminovala wafer nemala ziadne zdravotne nasledky :-) Ale mozno si
nikto z panov vedcov nevsimol ze im nikto 2 tyzdne neupratoval a potom
prisla nova :-)
b.