OT: Licence SW od MS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 28 18:17:59 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 28.8.2008 od Zdenek:

> OEM XP mi obchodnik prodal bez dalsich podminek. Sice jsem mel na
> jine objednavce HDD, ale to nezkoumal. Tusim, ze se dala kdysi OEM
> koupit treba k mysi.

Drive to bylo trochu jinak nez dnes. Drive bylo mozne koupit OEM
Windows spolu s jakymkoliv hardwarem (mys, sitova karta, pevny disk
apod.), nicmene to neznamenalo, ze byla tato licence vazana k tomuto
hardware. To bylo pouze pro ucely nakupu. Vazana byla vzdy k pocitaci,
na ktery byl OEM software nainstalovan.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem