OT: Licence SW od MS

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:29:07 CEST 2008

Tak nevim, asi v tom mam zmatky, ja mel za to ze podle tohoto
http://www.microsoft.com/cze/licence/oem/default.mspx
OEM, nemohu prenest na jiny pocitac. Coz by v principu nevadilo, ale
obchodnik uvedl, ze je to zaroven i tak, ze mi je nesmi prodat bez HW,
ktery nainstaluji trvale do notebooku a ja zadny HW do notebooku
nepotrebuji. Navic nejsem zvedavy na nejake dalsi podminky co muzu a nemuzu.
Visty se nepovlecou, stary je mysleno ani ne rok.

Tosa