TC65 a CSD prenos dat

nevrklap@volny.cz nevrklap@volny.cz
Středa Srpen 27 22:57:43 CEST 2008

Zdravim,
pred par dny jsem se tu ptal na problem s TC65 a posilanim AT prikazu
behem aktivniho datoveho prenosu CSD. Resenim bylo pouzit dve tridy
AT command class jednu na AT prikazy jednu na data. Provedli jsme a
splnilo to ocekavani, ale stale se nam objevuje jedna chybka.. je mozne
aby pri aktivnim prenosu dat a zrovna vyslanem AT prikazu v druhe instanci,
funkce IsConnection() vratila false? Cili, aby behem zpracovani AT prikazu
dolso jakoby k docasnemu preruseni prenosu? Ted me napadlo, ze i kdyz
zmineny problem nastava velmi zridka (v nasem aktualnim programu), je
mozne si ji umele nasimulovat a tim to zjistit.. ale mozna to zpusobuje
uplne neco jineho a ja bych rad mel jistotu...  Drive zaznelo neco o
mozne nestabilite pripojeni, ale myslim, ze signal je v miste testovani
velmi kvalitni a tohle mi neprijde relevantni, spise bych vsazel na
neco uvnitr modemu..
Diky P.