[OT] Jak resit centrum takove te domaci zabavy?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Srpen 26 21:17:50 CEST 2008

Resim neco podobneho, tak se take pridam,
pro reseni s PC hovori moznost upgrade (podpora novych formatu a kodeku, moznost prehravani z HDD) a rozsiritelnost, proti stoji kvalita (mozna) obrazu, ale docela urcite zvuku + nutnost tak jako tak resit externi zesilovac, dalsi minus reseni s PC je rychlost nabehu pri zapnuti.
Pokud od podobne veci ocekavate trochu slusnejsi zvuk zjistite, ze oblast PC nic pouzitelneho nenabizi, respektive jiz samotny spinany zdroj a kvalitni zvuk nejdou dohromady => stejne poridite nejaky kvalitnejsi AVR a ten spojite se zdrojem optikou a vyuziteje DAC v AVR, obraz, pokud mate FullHD TV brzy zjistite, ze se neobejdete bez upscalingu na 1080p, ono se proste na velke TV neda koukat na to co se u nas vysila jako digitalni "kvalita" => budete potrebovat nejaky video procesor pro upscaling videa, neco jako videoprocesor HQV Reon-VX tzn. jsme z5 u AVR.

Aproto reseni typu VIA Epia vykonove nestaci na dekodovani BR, o Atomu ani nemluve.

Me reseni, setrim na poradny AVR, v mem pripade asi sahnu po Onkyo NR-906 (v USA je jiz na trhu) a cekam na novou generaci dvoujadrovych Atomu respektive si rikam, ze nekoho napadne udelat nejaky AVR, ktery by umel dekodovat i video z LAN ci HDD, ale asi marne, jaksi to nezapada do koncepce autorskych odmen za video. Apropo z 8GB Flash disku platim tem nenazrancum 96Kc a to je pri cene 320Kc vice nez tretina ceny ...