LI-POL nabijec/ochrana

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Srpen 26 19:55:21 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 26.8.2008 od Petr Tošovský:

> jj mozna skryta anketa. Ale myslim, ze se asi ptal na nejake IO,
> stejne hlavni parametry urcuji az externi MOSFETy.

Byva i MOSFET primo uvnitr. Navic hlavni parametry nejsou jen nabijeci
proud, ale i vstupni napeti, typ regulatoru (linearni nebo spinany),
kontrola teploty ano/ne, timeout ano/ne apod.

> I tak by ale treba mohl vyzadovat nejake komunikacni rozhrani,
> indikaci stavu ... Reagoval si dobre, to ja jen ze jsem to dnes cetl
> jak jsem vysvetlil.

Jasne, vsak ja to beru :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory