[OT] Jak resit centrum takove te domaci zabavy?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Srpen 26 19:24:09 CEST 2008

Mně doma na Via Epia běží router a není vůbec slyšet (spím od něho cca 2m),
respektive teď běží dva routery a pořád nic. Desku jsem dal do standardního
mATX case, ale použil jsem externí zdroj přímo od nějakýho miniITX case,
disk je 2,5". Je tam sice aktivní chlazení na desce, ale existuje řada
modelů, který jsou kompletně pasivně chlazený.
Takže já bych navrhoval něco podobnýho, zvolit dobře vypadající mATX case
nebo ten case mít někde schovanej, nějakou desku, která je komplet pasivně
chlazená a 2,5" disk. Konkrétně Via Epia bude mít v této konfiguraci
spotřebu okolo 20W, pokud se ještě použije nějaký DVB-T tuner, tak to bude
odhadem 25W, na což stačí ty miniaturní pasivně chlazený zdroje. Pokud bude
potřeba větší disková kapacita než nějakých 300GB nebo kolik je teď maximum
na 2,5", tak se to dá řešit po síti nebo dalším 2,5" diskem. Mechaniku bych
podle recenzí zvolil buď tu nejtišší nebo bych tam nějak zakomponoval
notebookovou mechaniku, ty jsou tichý víc než dost.
Ale uznávám, že tohle je docela dost bastlení a ve finále to může vyjít dráž
než nějaká hotová krabička.