Rebus na utery

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Srpen 26 18:32:29 CEST 2008

Kdyz uz si hraju ted s tim microcapem, tak jsem to tam schvalne
nakreslil a ony vysledky hodne zalezi na odporu te svitici zarovicky
(teda ja jsem si to hodne zjednodusil a nahradil zarovicku odporem,
coz neni pravda - svitici zarovicka ma vyrazne vetsi odpor, nez
studena) Podle odporu zarovek za tepla se ruzni rozsah prekryti (svitu
vice zarovek) Navic pri napeti kolem 6.6V ja misto, kde se rozsviti
vsechny... A pri dostatecne vykonne zarovce to nefunguje (dle me
simulace) vubec... Ale muze to byt hodne ovlivneno taky tim, ze jsem
pouzil odpor s konstantnim odporem misto zarovky...
Marek