Nabidka prace

Kastil lordgalloth@gmail.com
Úterý Srpen 26 13:14:11 CEST 2008

Problem neni v nicem, jen jsem poukazoval na to ze standartni plat v IT
sfere je stejne nerikajici pojem jako standartní plat.
Druhou vecí je to, ze v soucastne dobe to funguje spise tak, ze firma chce
po Vas aby jste rekl o jaky plat mate zajem. Takze je obcas docela problem
odhadnout, o jakou castku by jste si mel vlastne rici. Prave s toho duvodu
jsem na tuto komunikaci reagoval. Proste jsem doufal, ze se dozvim co si
pod pojmem standartni plat v IT predstavuje nekdo "z druhe stany barikady".
Vemte si jak je frustrujici, kdyz po Vas na pohovoru chcou vedet, kolik
penez chcete vydelavat a vy proste nemate predstavu kolik je tak prumerny
plat v dane firme nebo i celkove v oblasti (ja vim, neco se da zjistit s
inzeratu a na webu, ale to muze byt docela hodne zavadejici)

Navic si nemyslim, ze pro zminovanou praci bude mit CV nejaky velky vliv.
Protoze preci zamestnavatel potrebuje nejakou konkretni praci a ne
nevyuzite schopnosti pracovnika. Tudiz je jedno jestli se hlasi docent
informatiky se specializaci na testovani a verifikaci nebo clovek ze sotva
dokoncenym strednim vzdelanim. Prace bude stejna  tak bude zrejme stejny i
plat, ne?

Honza

PS: Abych zbytecne nekoho neokradal o cas: O konkretni praci zajem nemam
protoze studuju v Brne, ale zajima me spise jak to funguje atd. (Preci jen
jednou dostuduji a pak se o praci zajimat budu)