RE: RE: Re: Re: OT Solární články - průběh nabíjení

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Úterý Srpen 26 12:03:38 CEST 2008

Pár bodů k zodpovězení:

a)
regulátor
http://www.e-conrad.cz/mikroprocesorovy-solarni-regulator-1224-v-30a+dp64695/
články
http://www.prosolar.net/cenik.php

b)
Zatím natvrdo, na jihozápad , baj očko 45 , konstrukci jsem dělal sám z perf.profilů, zakurtované skrz do trámu, mám i klouby, takže až se to otestuje, chtěl bych jednoduché natáčení, respekt. i sklápění teoreticky až 180 st.

c)
Chtěl bych online měřit vše, ne jenom nabíjení ale i odběry na DC i AC straně, ovšem na DC to bude složitější.

Cena viz dříve uvedené odkazy, jenže to není zdaleka vše, veškeré drátování,jištění,odpojování, měření na jednočipovém bastu s HC711, AD7710, zatím jednosměrné přenosy po 433.92 .NET C# aplikace pro sběr dat a ukládání na web, nakonec i IE ASP.NET aplikace , vše si po večerech dělám sám.

vývoj software   http://visualprog.cz