[OT] Bezpecnostni scanner pro WinXP?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pondělí Srpen 25 19:55:29 CEST 2008

Napada me jen primitivni reseni: Udelat si cistou instalaci, z toho
image systemu a pred praci to vzdycky uvest do vychoziho stavu. Vyhod by
to melo I vice ;-)
Nebo si nosit svuj HDD...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of zoodiskus@vol.cz
Sent: Monday, August 25, 2008 12:49 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [OT] Bezpecnostni scanner pro WinXP?

Omlouvam se za OT, muzete mi doporucit nejaky jednoduchy programek,
ktery by oscanoval PC (WinXP) a zjistil v nem nainstalovane brogramy,
ktere napriklad sleduji co se na PC delal a odesilaji to pres internet
tomu kdo tento program na PC nainstaloval.

Nejde mi ani tak o ruzne trojany, jako o to zda ten kdo na PC pracoval
na nej nenainstaloval neco co mu pak pres internet umoznuje sledovat PC.

Dekuji a jeste jednou se omlouvam za OT.