RE: Re: OT Solární články - průběh nabíjení

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Srpen 25 12:57:24 CEST 2008

Zdar
Proudy se zatím nepřenášejí, ze soláru max 20A na dobíjení aku 24V/200Ah,teď už je nabito, jenže změřit špičkový proud, které mohou aku dodat, když solár nestačí, už není tak jednoduché, výkon okolo max. hodnoty měniče (2500/5000W peak) není v okruhu často potřeba, snad když někdo vaří kafé :-) . Okruh je samostaný a napájí běžné počítače,TV,úsporné zdroje světla tak do 1000W max,spíš 500W trvale.

vývoj software   http://visualprog.cz