rezistor

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Neděle Srpen 24 23:07:59 CEST 2008

Byvaly sef mi taky rikal, ze vsude na vodni chlazeni davaji prutokomer,
ale klicove je pry dat ho na vystupni hadici, to ze voda tece do
zarizeni jeste neznamena, ze je vsechno v poradku. :-)   Barvite mi to
popisoval s IGBTcky trhajicimi 8cky srouby atd., tak si na to vzdy u
chlazeni vodou vzpomenu. Nejspis bych je asi taky montoval na vstupni
hadici, to se musim priznat.

Tosa