Kratuv vibracni naramek

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Neděle Srpen 24 14:15:00 CEST 2008

Dobrý den,

teprve nyní jsem se dostal k přečtení tohoto vlákna. S vibračním náramkem
(bez displeje) jsem se setkal asi před 10 lety, když jsme vyráběli přístroje
pro výuku řeči neslyšících. Nebylo to nic jiného, než jakési hodinky se
malým reproduktorem s kovovou membránou směrem k ruce - uvnitř tedy byl
magnet a cívka.

Zařízení sloužilo jako doplňkové (třeba ke sluchátkům u dětí se zbytky
sluchu). Signál do náramku se pouštěl přes speciální filtr (musel bych se
podívat v práci na schéma, už si nepamatuji, co přesně za filtr tam bylo).
Buzení prováděl běžný zesilovač (nějaká TDA2030 myslím).

Další informace jsou na stránkách http://www.volny.cz/audionika/index.html .
Ing. Odstrčilík z této firmy jistě rád poradí.

S pozdravem
Pavel Poucha

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of JD
Sent: Sunday, August 24, 2008 1:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kratuv vibracni naramek

Zdravim,

kdyz se jeste vratim k tomuhle tematu, co zkusit prozacatek silne
zjednodusenou verzi? Proste aby to jen zavibrovalo pri zvuku hlesitejsim nez

x dB, pripadne pokud je narust intenzity zvuku vetsi nez x dB/s ? Vzdyt to
musi jit postavit s par operakama, nebo ne? A blikat to pri tom muze samo
taky...

JDrozd

---