Oprava PC

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Srpen 23 21:01:33 CEST 2008

 23.8.2008, 20:47:27

Zazil jsem podobny pripad. Mel jsem PC ktery dlouho a celkem bez
problemu slouzil. Lec i jeho dnove se nachylily a ja se rozhodl pro
novy kousek, s tim, ze stary bude na pokusy nebo obdaruji chude
pribuzne. Ale nejake komponenty pro novy PC se nekde zatoulaly a
v den D jsem je nemej. Pujcil jsem si tedy ony chybejici casti ze
stareho a s nimi novy PC bez problemu ozivil. Kdyz pak dorazily i
zbyvajici nove komponenty, vratil jsem stare zpatky. A nic. Stary
pocitac nenabehl, nenabehl a nemabehl.
Trapil jsem se s tim snad pul vykendu a nakonec skoncil v popelnici.
Mam teoriji, ze uvnitr neco zkrehlo (i kdyz to bylo jeste pred RoHS).
Dokud se s vnitrnostmi nehybalo, bylo to dobre, ale namahani pri
rozborce/sborce znamenalo smrt.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz