Jak otestovat cdlo ABS?

Tomáš Werschall tom84@seznam.cz
Sobota Srpen 23 20:01:35 CEST 2008

Dobry den,

BMW snima otacy pro tachometr a ekonomer z leveho zadniho kola (alespon u
typu E39). Snimac je indukcni, ale ma uvnitr elektroniku. Dobre cidlo ma
odpor cca 1000-2000ohm a proud vede jen v jednom smeru. Nevim jaky mate
typ, ale u E39 r.v. do 2000 casto odchazeli cele ridici jednotky ABS, ale
na diagnostice se to chova, jako rozbite cidlo. Pak ani vymena cidla
nepomuze a musi se koupit cela jednotka (sam jsem tuto zavadu mel). Pokud
mate jeste nejake otazky, tak klidne i soukrome. Mam kompletni dokumentaci
k BMW (ETK, TIS, schema zapojeni). Hodne informaci se da take najit na
foru BMW klubu (http://www.bmwklub.cz)

S pozdravem
Tomas Werschall