RE:Jak otestovat cdlo ABS?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Srpen 23 17:52:57 CEST 2008

Nejsem proti, ale zatim jsem v tomto oboru nebadal.
Jak se veci maji?
Mate nejake odkazy na servery z kterych stahnu potrebny sw a navod a vyrobu kabelu?
Celkem by se mi libilo moci si  k autu pripojit notebook.

Dekuji

>A co samo-domo diagnostika ? Ta vyjde levnej, kdyz nepocitate svuj
cas.
Pravda i ta se muze prodrazit, kdyz se na vas najednou vysype 37 zavad
o kterych jste nemel ani tuseni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz