[OT] Barvy pro vnejsi prostredi

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Srpen 23 11:02:41 CEST 2008

Tam bude asi vic veci najednou. Olej tam je urcite, pri tvareni za
studena i za tepla se pouzivaji emulze na bazi mineralnich oleju. Na
povrchu profilu tvarenych za tepla se navic dela vrstva okuji (oxidu +
vylouceneho grafitu + dalsich necistot spolu se zbytky spaleneho
oleje) ktere tez zpomaluji korozi. Casem se ty oleje a oxidy oloupou a
zacne to rezivet normalni rychlosti.

Ales Prochaska