Lapač hmyzu

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Srpen 22 21:09:35 CEST 2008

----- Original Message -----
From:    "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To:      "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent:    Fri, 22 Aug 2008 20:58:24 +0200
Subject: Re: Lapač hmyzu

> Puvodni zprava ze dne 22.8.2008 od gatilo:

> Co je tohle zase za hlasky? Nelibi se mi srsni, nemam je rad, myslim
> si, ze jsou nebezpecni. Je nejaky duvod v tom hledat neco jineho?

V istej nemenovanej krajine sa po 300 rokoch objavil medved. Tak ho
preventivne odstrelili...

Nie si nahodou tiez jeden z tych, ktori "odstrelia" vsetko zive vo svojom
okoli...? Len preto, ze sa im to nepaci...

A.

p.s.: Chudak medved, mal proste smolu, ze nebol napriklad psom alebo mackou...

http://chorvatsko.zoznam.sk.....Priprav sa na cestu!