Lapač hmyzu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pátek Srpen 22 18:56:28 CEST 2008

No jo, je to uzitecny druh, viz druhy odstavec
http://www.narod-sobe.cz/svet/hmota/telesa/planety/Zeme/zivot/Eukaryota/Metazoa/Arthropoda/Uniramia/Hmyz/Srsni/srsen.htm
Jednou v lete u vody jsem pozoroval obri masarku jak priletela k vode,
za chvili na to proletl srsen chnapl ji letel s ni dale ;-)  pro male
dite docela drsny horor ;-)

Ja jsem mel jiny problem ,letos jsem delal na baraku zatepleni (vyska
cca 12 m) a mel jsem tam 4 hnizda rorysu, musel jsem s dokoncenim pockat
do srpna, protoze za likvidaci hrozi nekolikset tisic korun, ale uz z
principu bych je nezateplil ;-) akorat sousedi se me ptali ze jestli
jsem to mel tak krasne spocitane, ze mi tam chybi jen ty male
trojuhelnicky polystyrenu ;-)
Ale neprijemne v te vysce bylo jak hejno cca 20  dospelych ve velke
rychlosti na nas nalitavalo kdyz jsme tam neco delali.

LK